Friday, December 19, 2014

Minggu Ke 12 (Faizah bentang sorang-sorang)

Pembelajaran minggu ni agak mudah kerana dia melibatkan red eye removal. Just select red eye removal kat button tepi sebelah kiri tu then klik di mata orang tersebut seperti :

sebelum
selepas

Selain itu, kami juga diajar untuk menghilangkan satu boat dikalangan boat-boat yang ada menggunakan Clone Stamp, Healing brush tool dan Patch Tool. Nak tengok hasil saya?

Tadaaa..

sebelum

selepas

Tadi kita buang..kalau yang ini kita tambah..Tool yang digunakan sama je. Clone Stamp, Healing brush tool dan Patch Tool

sebelum


selepas

Selepas dah hebat untuk mengedit gambar saya pun berfikir untuk menjual produk kecantikan muka. Jadi mana-mana rakan yang berminat untuk menjadi cantik sehalus kulit bayi, anda boleh hubungi saya.


Testimoni pengguna saya

kepada model yang saya gunakan ini mohon jangan saman saya ok





2 comments: